neděle 10. května 2009

Bike do Sedlčan a zpět



Bike do Sedlčan

8.květen
bike-vyjížďka


Aktuální formu jsem se rozhodnul otestovat na švihu do Sedlčan. Uvrtal jsem do toho i Fooma a tak jsme druhý volný květnový pátek vyrazili. Počasí nám přálo. Štěstí už tolik ne, jelikož jsem opět, letos už po druhý, píchnul. Další problém bylo najít v Sedlčanech restauraci, ze které by se v poledne neozýval řev opilců. Podařilo se. Vařili skvěle, dva Démoni na sluníčku udělali svoje, projíždějící cyklista-zabloudilec si mohl nechápavě hlavu ukroutit. Cestou zpět to vypadalo na déšť, ale nakonec pouze lilo z nás. Ty kopce byli fakt přísný.Suma sumárum: 80 natočenejch km převážně krásným terénem, 1600 metrů převýšení, od Petrovic jsem toho už měl dost a na Vášáku se mi v lejtkách opět odehrávalo cosi nepěkného.


Tuto trasu doporučují 4 z 5 Lensů Armstrongů.









Žádné komentáře:

Okomentovat