neděle 24. května 2009

Po červený na Červenou





Po červený na Červenou
23.5.2009
bike-vyjížďka





Každýmu se asi čas od času zrodí v hlavě nápad, kterýho dřív nebo pozdějc lituje. Mě takhle jednou napadlo prozkoumat sjízdnost turistické červené ze Žďákováku na Červenou nad Vltavou. Z různých zdrojů sice přicházeli informace, že to je jen pro pěší, ale když Lukáš přišel s tím, že jel kus před Červenou a šlo to, neváhal jsem. Navíc volná sobota, krásný počasí, co víc si přát.
Nechal jsem se tedy hodit autem ke Žďákováku a vyrazil. První kilometry to byla krása. Lesní asfaltku vystřídala cesta a cestu zase krásnej singltrek. Náladu mi tak zkazil jen fakt, že sem si zapomněl doma peníze a těžko si dám v Jetěticích pivo. Pak přišlo první a druhý tlačení do kopce, kompenzovaný ale krásnou vyhlídkou na skále. Na tu samou skálu jsem se po dvou kilometrech zase rád vracel, jelikož jsem nechal na zemi foťák. Pořád tam byl. Ještě aby ne, za celou dobu jsem potkal dva člověky. Leda že by ho zcizila srna, těch sem vyplašil za celou dobu pro změnu až dost.
Nicméně na Zvíkovský most to celkem šlo, to pravý peklo začalo až za ním. Dlouhé kopřivové úseky se střídaly s těžko prostupnou džunglí a spolu s velmi špatně značenou cestou, se z pohodové sobotní vyjíždky stávalo pěkný utrpení. Do toho mi začala docházet voda a tak bylo načase chtě nechtě přehodnotit plány. U Hrejkovického potoka jsem to zabalil, naposledy vynesl kolo na zádech do stráně a dal se nejkratší cestou domu. Po silnici. Jak nemám silnici rád, tak tentokrát jsem byl přímo v extázy, že po ní můžu jet.
Na Hajdě jsem se stavil ještě u Miloše na pokec, na pivo a výměnu přední duše, která mezitím ušla. Nevydržela jedna za tří záplat, čímž jsem krásně završil tenhle smolnej výlet.






Sobědražský potok

Zvíkovský most- poslední fotka výletu, dál už to bylo trápení



Žádné komentáře:

Okomentovat